יום חמישי, 25 באוקטובר 2007

דרושים בדחיפות אנשים לכיכר אנטין!!


לבית קפה ברמת אביב דרושים בדחיפות - לא, לא מלצרים - אלא תומכים ומפגינים. במהלך 72 השעות הקרובות אנו זקוקים לכל זוג ידיים תומכות לחזק את העובדות ולשכנע לקוחות שלא להכנס לבית הקפה (ההנהלה מפעילה שוברי שביתה ומפעילה את בית הקפה בניגוד לחוק - אנחנו מנסים להשאיר אותו סגור). מי שיכולה או יכול להגיע בבקשה לפנות לאימייל בצד או (עדיף) פשוט להגיע לכיכר - המאויישת כל שעות היממה!

ניתן להגיע באוטובוסים מן התחנה המרכזית, תחנת רכבת אלרוזורב, הרצליה ורמת השרון, וכן פתח תקוה ורמת גן. קווי דן: 2,6,7,13,21,24,25,27,28,45,47,49,100,121,127,247. כמו כן, במרחק הליכה סביר יש תחנת רכבת (ת"א האוניברסיטה).

מפה (הכיכר היא המשולש שעליו כתוב" הגלריה האוניברסיטאית ע"ש שרייבר"):


הערה לוותיקי המאבקים ביננו - אנו מתבקשים בכל לשון של בקשה להגיע בלי סימני זיהוי מפלגתיים או תנועתיים, כגון חולצות, דגלים וכיו"ב. המאבק כרגע הוא מאוד רחב, והוא יכול רק להפסיד מזיהוי מפלגתי או תנועתי! זוהי בקשתן של עובדות הועד עצמן, שלוקחות את כל הסיכונים במאבק הזה, וראוי שנכבד אותה. ועוד הערה חשובה: כרגע זוהי אינה הפגנה אלא משמרת (יש משמעות מבחינת היכולת של ההנהלה להפעיל משטרה נגד העובדים). אז אנא השמעו לבקשות הפעילות.

לבירורים: דימי ריידר, 0526050417.


3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כל הכבוד על האומץ והיוזמה.
ובעיקר בהצלחה.
אבוא לראות ולתמוך.

Unknown אמר/ה...

מאה אחוז, אני איתכםן. יכול להגיע במוצ"ש למספר שעות.

אנונימי אמר/ה...

חזק ואמץ,תמשיכו אל תוותרו !
ננסה להגיע ולהפגין תמיכה
ניר בן יוסף
חיפה