יום שבת, 3 בנובמבר 2007

האגרופים של רוני: כל הפרטים, וגם - ערב שירת שביתה!

מוקדם יותר דיווחנו לכם כי הנהלת קופי טו גו בחרה להסלים את הסכסוך - מנכ"ל הרשת, רוני רוזנבלום, אותו זה ששכר מאבטחים ובריונים כנגד העובדות, בחר היום לרדת לעם - ותקף במו ידיו את יו"ר הועד המנהל של המכללה החברתית-כלכלית, שי כהן. התקיפה ארעה בעת שפעילים מחו כנגד ניסיון של בית הקפה להוציא שולחנות לשטח השייך לאוניברסיטת ת"א ולאכלס אותם במקורביה. התוצאה של האירוח לו זכה הפעם שי לפניכם.


לשי שלום, וכאמור תלונה הוגשה כנגד רוני רוזנבלום במשטרה. לפניכם גם כתבתה של תמרה טראובמן מ"הארץ" ו"דה מארקר", ועוד אחת מ"מעריב" (יאללה טוקבקים, במיוחד מעדי הראיה!).
במיוחד ראוי לציון הקטע הבא:

""ישבתי בצד להתאושש ומאוחר יותר הגעתי למיון ב"איכילוב" לצילומים ובדיקות כדי לוודא שאין נזק חמור. כששוחררתי מבית החולים, הגעתי למשטרה להגיש תלונה, ושם גיליתי שה"חברים" התוקפים הקדימו אותי והגישו תלונת שווא, וניצלו את העובדה שאני נמצא בבית החולים כדי להקדים אותי ולהגיע למשטרה לפניי. זה צעד מביך בעיניי. השוטר שחקר אותי היה מאד משועשע מהצעד הזה, כשהוא ראה את המסמכים שהבאתי מבית החולים". שי חזר לאתר המחאה לאחר ששוחרר מבית החולים(."
(שי כהן מספר את שארע ל"מעריב")

ניתן לכם להסיק את מסקונתיכם שלכם לגבי אמינותה של עו"ד סיגל "לוחמת חברתית גדולה" פעיל (נציין רק שגם במקרה הקודם שי היה זה שהותקף על ידי מאבטחי הקופי, והיה זה שקרא למשטרה- אותה התקלות הסתיימה בלי הגשת תלונה. את הפנטזיות בעניין של שותפתו של רוני, אילנה בדש-וייס, ניתן לקרוא כאן, יחד עם תגובתו של שי). נמשיך ונעדכן בפרטים במידה ויתגלו. בינתיים, ובשביל הנוסטלגיה: רוני (מימין) עם שותף לדרך, בשעות הראשונות של השביתה.


ולנימה אופטימית - שני מאורעות משמחים בהרבה. ראשית כל - רועי צ'יקי ערד אירגן ערב שירה בהזדהות עם השובתות. רשימת המשוררים ארוכה ומכובדה, והנה הודעתו יחד עם שמות וגם דוגמא או שתיים:

"ביום ראשון הקרוב, ב16:30 אנחנו מארגנים אחהצון שירה ומוזיקה לתמיכה ואחווה עם מלצריות קופי טו גו (עלית) השובתות בסניף האוניברסיטה

מאחורי פעולת גרילה תרבות זו עומדים כתבי העת מעין, הכיוון מזרח ודקה, הוצאת פלונית וחנות השירה פואמה וכן משוררות ומשוררים רבים. זהו אירוע המשך לאסופת השירה המעמדית, "אדומה".

כדי לשבור את השובתות, הנהלת בית הקפה תבעה את המלצריות מנהיגות המאבק בחצי מיליון שקל חדש. זו הזדמנות להראות למלצריות האמיצות האלה שיש ציבור גדול מאחוריהן. ולהראות לבריוני עלית שבני אדם זה לא קפה נמס."

אפרת מישורי
הגר רוה
אביה בן דוד
שלי חן
אהרן שבתאי
נטלי ברוך
שלמה קראוס
מעין שטרנפלד
ואן נויין
נמרוד קמר
מרחב ישורון
רועי צ'יקי ארד
מתי שמואלוף
נוית בראל
אמיר נעמן
ענבל כהנסקי
יערה שחורי
אבי עובדיה
טלי לטוביצקי
ליז חן
דניאל עוז
רוני הירש
בעז יניב
אסנת סקובלינסקי
חן שרעבי שוקר
אלכס לנדסברג
אשכר אלדן כהן


מוזיקה:
יובל בן עמי
א.ב דן
להקת "הקלישאות"


לאחראי המשמרת / מעין שטרנפלד

שַׂעַרְךָ כָּתֹם אֵשׁ.
שִׁנֶּיךָ מַגְרֵסָה לְמִלִּים,
פִּיךָ מַשְׂרֵפָה לִזְכֻיּוֹת.
צוֹעֵד עַל שָׁטִיחַ אָדֹם
אָרוּג מִכַּפּוֹת רַגְלֵי מֶלְצָרִים.

- עוֹד גֶּחָל לַנַּרְגִילָה שֶׁל הַיְלָדִים.
הֵם שׁוֹאֲפִים
וְהֶעָשָׁן בּוֹקֵעַ מִנְּחִירֶיךָ.


אין לך סיכוי במלצרות / מעין שטרנפלד
לֹא נוֹעַדְתָּ לְחַיֵּךְ גַּחֲמוֹת שֶׁל אֲחֵרִים.
גֻּמּוֹת חֵן לֹא חוֹצְבִים בְּסַכִּין וּמַזְלֵג.


אַתֶּם טוֹעִים,
גַּם בַּדְּלִי שֶׁל חֶלֶם הַיָּרֵחַ הֵאִיר.


נָכוֹן,
אַךְ הוּא הִתְפַּטֵּר עִם בֹּקֶר.

(מתוך "אדומה", אסופת שירה סוציאליסטית)

ושנית, אבל חשוב לא פחות - מחר מ11 בבוקר יתקיימו בחיפה משמרות חרם מול "עלית קופי" באוניברסיטה - כן כן, אותו הסניף שעובדיו התענגו על ארוחת שחיתות על חשבון המלצריות השובתות ביום חמישי בערב. בואו לעזור לירון דישון (052-4573419 - yarondi@gmail.com ) להגיש להם קינוח.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3467447,00.html