יום רביעי, 31 באוקטובר 2007

שלל חדשות: הנוער העובד, החרם בחיפה, החרם בירושלים, דו קרב קטן ואספרסו סולידריות

צהריים טובים לכולם,

שלל עדכונים וקודם כל החדשות הטובות:

הנוער העובד והלומד הצטרף אלינו במלוא הכוח, ועשה שמות בשוברי השביתה. אין כמו תנועת נוער לשירים עוקצים. הנוער ממשיך להיות פעיל במאבק מדי יום ביומו, ומאייש את העמדות שלנו בכניסות לבית הקפה יחד עם עובדים ופעילים

הפעילות בחיפה תופסת תנופה. היום התקיימו עוד משמרות מחאה מול סניף קפה עלית באוניברסיטה. ירון דישון, חבר בקבוצת סטודנטים למען צדק חברתי, שמובילה את המהלך החיפאי, מדווח כי "במשך כמה שעות חולקו פליירים, נתלו מודעות ונערכה הסברה בע"פ מול הסניף. בשעות הצהריים, בעת שהסניף בדרך-כלל מלא באנשים, נראו אנשים מעטים מאוד. רוב האנשים הביעו תמיכה במאבק העובדות בתל אביב ונכונות לא לשבת בבתי הקפה של הרשת.". ולראיה, תמונה:


משמרות המחאה ממשיכות גם מחר, בין 9 בבוקר עד 3 אחה"צ. לפרטים : רמי - 054-5845550.

ועדכון שהגיע זה עתה: פעילים חברתיים, בינהם פעילים חברתיים מ"מעגלי צדק", הצטרפו למחאה וחילקו פלאיירים מול עגלת "קופי טו גו" בביה"ח חולים שערי צדק בירושלים. הם עדיין מחלקים פלאיירים מחוץ לביה"ח, לאחר שביקשו מהם להתפנות, גם בשעה זו.

בפינת הבידור היומית, שי כהן - יו"ר המכללה החברתית-כלכלית - עונה להאשמותיה של אילנה בדש-וייס, בעלים שותפה של הרשת. דמיונה הפורה ומאותגר הפיסוק של גב' בדש-וייס סחף אותה למחוזות של קומיקס:

"מר שי כהן הנכבד פעיל חברתי ידוע ודבק מטרה נכנס לבית הקפה השתולל וצעק דברי שיטנה ולשון הרע (בני זונות, גנבים, נאצים וכו')הפך שולחן שבר פלטה של זכוכית וגרם נזק גופני ללקוח שהעדיף לברוח בבהלה.כמובן שהוגשה נגדו תלונה במשטרה...."

שי מגיב בבלוג של נתאי פרץ, שמקדיש מקום נרחב לדיון מקיף במאבק. מעכשיו בבלוג, בעמודה הימנית - לינקים לבלוגים אחרים שמתעסקים בנו.

ולסיכום, אפילו הרובוטים לצידנו - קפה סולידריות השתכלל היום לא רק בשמשיות, שולחנות וכסאות, אלא גם במכונת אספרסו. אספרסו סולידריות - גם טעים וגם חינם (אלא אם כן תחליטו לתרום למאבק, וזה חשוב מאוד שכן).


בקרוב בבלוג: איך תבעתי את קופי טו גו וגם זכיתי, ודיווח מהפעילות בירושלים.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

ואפילו יש אספרסו?!?
חבל שנגמרו לי עוגיות התמרים.
:-)
אבוא מחר בשמחה, אבל כנראה שאהיה פחות קולני מהנוער העובד הלומד.